Próbując ostatnio zainstalować aplikację Windows Store na Windows 10, otrzymałem Spróbuj ponownie. Coś poszło nie tak. Kod błędu to 0x803F8001, na wypadek, gdyby był potrzebny. Kod błędu może być również 0x87AF000B. Jeśli napotkasz ten problem, w tym poście dowiesz się, w jaki sposób możesz rozwiązać problem.
Coś poszło nie tak. Kod błędu to 0x803F8001
Jeśli pojawi się ten błąd podczas instalowania lub aktualizowania aplikacji ze Sklepu Windows na komputerze z systemem Windows 10, oto kroki rozwiązywania problemów, które możesz wypróbować.
1] Spróbuj ponownie i sprawdź, czy to działa. W razie potrzeby uruchom ponownie komputer i spróbuj ponownie.
2] Upewnij się, że masz najnowsze aktualizacje systemu Windows zainstalowane w systemie Windows 10.
3] Wyłącz program antywirusowy i sprawdź, czy działa
4] Jeśli próbujesz bezskutecznie zaktualizować aplikację, odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. Aby odinstalować aplikację, kliknij ją prawym przyciskiem myszy i wybierz Odinstaluj.
4] Zresetuj pamięć podręczną Sklepu Windows i sprawdź, czy to pomoże
5] Ponownie zarejestruj aplikację Windows Store. czy to pomaga?
Zobacz ten post, jeśli otrzymasz Spróbuj ponownie później. Coś się wydarzyło na naszym końcowym komunikacie o błędzie Sklepu Windows 10.
Jeśli napotkałeś ten problem, daj nam znać, jeśli coś pomogło lub jeśli było coś, co zrobiłeś, co zadziałało.
Jeśli masz problemy z Windows 10, te trzy poprawki Guru dla Windows 10 z pewnością pomogą Ci rozwiązać problemy.