Błąd połączenia 633: Modem jest już używany lub nie jest skonfigurowany

Kiedy będziesz korzystać z połączenia telefonicznego, otrzymasz Błąd 633 wiadomość w systemie Windows 10/8/7, oto kilka rzeczy, które możesz spróbować rozwiązać problem. Ten błąd może wystąpić, jeśli port COM lub port komunikacyjny używany przez modem jest zarezerwowany dla innego programu lub skonfigurowano wiele połączeń internetowych.

Błąd połączenia 633 Modem jest już używany lub nie jest poprawnie skonfigurowany

Najpierw utwórz punkt przywracania systemu, a następnie Uruchom polecenie regedit, aby otworzyć Edytor rejestru.

Przejdź do następującego klucza:

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Services \ RasMan

Błąd połączenia telefonicznego 633
W prawym okienku zobaczysz Wymagane uprawnienia klawisz. Kliknij go dwukrotnie.

Teraz bardzo ostrożnie dodaj Dołącz SeLoadDriverPrivilege na końcu. Uważaj, aby nie usunąć ani zmienić innych wpisów. Kliknij przycisk OK, aby wyświetlić monit, który może się pojawić i wyjść.

Uruchom ponownie komputer z systemem Windows i zobacz. Należy przywrócić łączność modemu.

Jeśli to ci nie pomoże, oto inne rzeczy, których możesz spróbować:

  • Wyłącz oprogramowanie VPN, jeśli go używasz
  • Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z siecią. Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów z siecią systemu Windows, wpisz Narzędzie do rozwiązywania problemów z siecią w polu wyszukiwania obok przycisku Start. Kliknij Zidentyfikuj i napraw połączenia sieciowe z wyświetlonej listy.
  • Odinstaluj ponownie zainstalował połączenie telefoniczne
  • Zaktualizuj sterownik modemu.

Microsoft powiedział, że jest świadomy tego problemu z łącznością modemową i pracują nad wydaniem poprawki dla Windows 10 v1703. Do tego czasu możesz sprawdzić, czy ten post ci pomoże.

Link do głównej publikacji